Celulitida-problém myslím většiny lidí

28. listopadu 2009 v 9:15 | Nikitka,*LoL*inka and Katty |  Celulitida aneb jak vyzrát na pomerančovou kůži
Stravou a pohybem proti celulitidě

Celulitida neboli pomerančová kůže

Období velkých hormonálních změn má v těle ženy pozůstatky v podobě nepěkných dolíčků. Především období hladovění, stresového vypětí, těhotenství a během přechodu. Celulitida trápí pouze ženy, jelikož vzniká díky tlustší podkožní vrstvě tuku a menšího množství kolagenních vláken, než je tomu u mužů.
Navíc, máme-li sedavou práci a pohyb nám ve volném čase nic neříká, můžeme se brzy těšit na nadváhu - samozřejmě spojenou s vyšším počtem tukových buněk. A nepěkná celulitida je na světě. Ale netýká se jen žen při těle, i štíhlé ženy mnohdy naleznou v oblasti hýždí, stehen a boků ony známé prohlubeniny.









Vhodná strava pro pěknou pokožku
V první řadě musí dojít k omezení příjmu uzenin, tučných a přesolených sýrů, bílého pečiva, klasického cukru a sladkých pamlsků těmto potravinám dochází v těle k ukládání škodlivin. Omezit by se měl také příjem kofeinu a hlavně alkoholu, který zpomaluje energetické spalování.
Naopak vhodnými potravinami jsou veškeré produkty zdravé výživy - celozrnné pečivo, sója, drůbeží maso bez kůže, mořské ryby, zakysané mléčné výrobky, ořechy, tofu, rýže a další. Převážnou část denního příjmu by mělo zaujímat čerstvé ovoce a zelenina. Tytopotraviny organismus tolik nezatěžují a zejména čerstvé produkty dokáží tělo očistit od odpadů látkové výměny.

Zázrak v boji s celulitidou

Příjem tekutin má v boji s nadváhou a celulitidou obrovský význam. Ale jakou vodu zvolit? Nejideálnější je naučit se tekutiny dobře nakombinovat. Minerální vodu s čistou neperlivou vodou a různými druhy bylinkových čajů. Neslazené varianty samozřejmě. I příjem cukru z tekutin se počítá do denního kalorického příjmu.
Trochu nepříjemnou, ale o to účinnější metodou v boji proti celulitidě je voda působící přímo na pokožku. Za vyzkoušení stojí sprchování střídavě teplou a studenou vodou. Vydržíme vždy alespoň třicet vteřin a prostřídávání několikrát opakujeme.
Díky tomuto sprchování totiž povzbudíme látkovou výměnu, posílíme cévy a podpoříme spalování tuků. Navíc budeme mít krásně vypnutou pokožku, připravenou pro dávku některého ze zpevňujících přípravků. Ale to je jen tečkou po péči, kterou si dodáváme vnitřně.












Zdroj:Zde
 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama